Rekonstrukce pokračuje - únor 2011

20.02.2011 00:00

Opět byly obnoveny práce na rekonstrukci a pokládce nového kolejiva.

K 20. únoru 2011 se podařilo položit dalších několik metrů, včetně několika důležitých a složitých výhybkových skupin.

Rekonstrukční práce se tak přesunuly z nádraží Smržovka (původně Kaminice) do volného terénu. Byla dokončena poměrně složitá výměna koleje obloukového mostu u rybníka, a jižně nad nádražím Smržovka se nová trať blíží k novému ocelovému mostu, což bude další oříšek. Jakmile se podaří překonat i tento choulostivý úsek trati, nebude již nic bránit propojení a tedy uzavření malého jižního okruhu o celkové délce 6,86 m, jehož součástí jsou jak oba původní rekonstruované mosty, tak nový ocelový most nad jihozápadním koncem nádraží a nová spojka mezi severním a jižním okruhem. V tomto úseku trati je současně 2. nejdelší rovinka (1,8 m) a nejprudší stoupání.

 

Zpět